Translate

2013. október 2., szerda

Én is szeretem!

Sziiasztok! Nem értem, hogy miért nem komiztok :/ A nézettség egyre csak nő, mindjárt elérjük az 5000 megnyitást, de csak 1 komit kaptam...:( Azért is hoztam ilyen későn ezt a részt, mert szörnyen rosszul esett ez. Komiba nem csak dícsérni lehet a blogomat, nyugodtam megmondhatod, ha nem tetszik valami. Szóval, légyszíves írjatok véleményeket, kíváncsi vagyok, hogy ti, hogy látjátok a blogomat! Olvassatok és komizzatok!<3
~17. Fejezet


*Julie szemszöge

-Julie!- Hallottam lentről egy kiáltást, lelöktem magamról Kriszt és lerohantam. Nem hiszem, el, hogy megint nem zárta be az ajtót! Azt hinné az ember, hogy fél év alatt csak megtanulja, de mit is várok? Amikor szakítottunk is tárva hagyta az ajtót. Ameddig magamban Kriszt szidtam, le is értem a lépcsőn. Nagy meglepetésemre Justin állt ott, nem túl jó kedvel. Ott álltam az a srác előtt aki miatt most, egy full sexy szettben full, piásan, beszívva, az exemmel hetyegek...
- Mit keresel?- Kérdeztem, próbáltam elrejteni, hogy bevagyok tépve és full részeg vagyok
- Hogy nézel te ki? Ki vagy te? Mit tettél magaddal? Miért? Ki miatt? Kinyírom!- Teljesen kiadva sorolta a hülyébbnél, hülyébb kérdéseit
- Az öngyilkosságbűn.- Válaszoltam full higgadtam. Ő csak állt ott és nem tudott mit csinálni
- Julieka!- Állított le Krisz egy szál alsóban, majd odajött hozzám
- Ki ez?- Kérdezte miközben átölelt
- Az a srác aki miatt te most itt vagy.
- Nézd Julie!- Lépett oda mellém Justin, és a gyönyörű szemeivel belenézett a szemeimbe
- Na, jó. Én leléptem.- Sétált ki Krisz az ajtón amit természetesen nyitva hagyott, én csak lestem. Ez semmit sem változott...
- Julie! Mond mi történt?- Lépett hozzám Justin közelebb
- Semmi.
- Semmi? Ez nekem nem tűnt semminek!- Ordított
- Nem kiabálj velem. Ott az ajtó, Kriszt nyitva hagyta neked!- Mutattam az ajtó felé. Majd felsétáltam a szobámba. Minden kezdett megvilágosodni, nem akartam, tudni, hogy mik történtek így ittam még. És ittam, és ittam, és csak ittam. Olyan fél4 körül lehetett amikor Evyvel találtam magam szembe.
- Te mit csinálsz életem?- Nézett rám aranyosan, és közben kivettem a kezemből az üveget
- Én, én... Nem tudom...- Tényleg nem tudtam
- Szívem! Gyere elviszlek először is zuhanyozni.- Szedett fel a földről, és elkezdett a fürdőszoba felé cipelni
- Bezártad az ajtót?
- Krisznek nézel? Persze!

Evy elkezdte engedni a vizet, majd rászólt:
- Vetkőzz le!
- Nem akarok!- nyavajogtam
- De!- Még egy kicsit hisztiztem de a végén sikerült megfürdetni, a víz szörnyen hideg volt! Teljesen rendbe tett, mintha semmi sem történt volna velem. Lehetett már 5 óra is mire Evelyn betett az ágyba. Mellém feküdt, és elkezte nyomkodni a telefonját, úgy éreztem, hogy már teljesen tiszta vagyok minden téren.
- Anyám hallott. Apám hallott. A szerelmem egy féreg. És még a legjobb barátnőmet is felidegesítem.- Mondtam megszeppenve
- Tessék? Apud? Mr. Horan? Szerelmed? Engem felidegísítettél?- Értetlenkedett
- Igen. Apu kb. egy hete halott.Vitorlás baleset, Mr. Bieber papíron az apám, de még életemben nem láttam. Justin nem is szeret, vakítás az egész. Téged meg felidegesítettelek, mivel itt baszod az éjszakád a full K.O. barátnőddel.
- Apudat még megbeszéljük, addig is részvétem. Justin, hogyan utálna? Ő szólt nekem, hogy fullra szét vagy. Én pedig imádlak, és soha az életben nem tudnál ilyennel felidegesíteni! Akármikor számíthatsz rám! Szeretlek, te is bolond!- Ölelt meg, az ölelésünket egy SMS törte meg, Evynek jött:
"Én is szeretem"

5 megjegyzés: