Translate

2013. október 8., kedd

Mit tettél vele?

Sziiasztooook<3 Nagyon- nagyon szépen köszönöm a 6 komit! Szörnyen örültem neki! Lett egy új feliratkozóm is, és elértük az 5000+-os megtekintést! Köszönöm szépen nektek! Ez a rész kicsit rövidebb lett mint a többi, de remélem ettől függetlenül is tetszeni fog.! Komizzatok! Jöhet pozitív negatív!<3
~18. Fejezet


- Ezt kiírta?
- Senki.
- Ismerem ezt a nézést! Na mondd már!
- Justin...- motyogta
- Juss? Kit szeret?- kérdeztem, felkavarodva
- Téged.- Nézett rám mosolyogva
- Hazudik.
- Miért hazudna?
- Amikor kértem, hogy mondja ki csak egy "nem"-et motyogott...- Hajtottam le a fejem
- Tudod, hogy Justin sok mindenen ment keresztül és nehezen fejezi ki az érzelmeit!
- De akkor neked miért írta meg ilyen könnyen?
- Jajjj életem...- ölelt meg - Aludj már végre!

*Délután*

Amikor felkeltem Evy még mindig ott feküdt mellettem, teljesen kipihent és nyugodtan éreztem magam. Jó volt tudni, hogy van akire mindig számíthatok! Imádom ezt a csajt! Ránéztem és észre vettem a kezében telómat.
- Hát az meg mit csinál nálad?- Néztem rá meglepődve
- Jó reggelt Julie! Justin írt, 7-re jön érted, az apja szeretne megismerni. Vacsorázni mentek.- Adta a kezembe a telefont
- Úr-Isten!- Szótagoltam -Mennyi idő van? Kérdezte aggódva
- Fél5!- Ugrott fel
- Segíts!!- Visítva rohantam be fürdőbe

 Lezuhanyoztam, hajamat ismét megmostam mert még mindig éreztem benne a pia szagot. Vagy 20x fogat mostam, majd kirohantam egy köntösben. Akkor már Evy vett elő ruhát, a hajgöndörítőt bedugta, a ruhához illő lakkokat vett elő a cipőt pedig épp akkor kereste.


                                                               

 Szörnyen izgultam, a szívem csak úgy vert. Mi van, ha kitagad? Ő Bart Bieber! Nem ronthatom le a nevét. Alig van szabadideje és ezt is arra használja, hogy velem és az idióta fiával találkozzon. 7 óra! 7 óra! 7 óra!
- 7 óra!- Üvöltöttem
- Nyugiiiiiiiiii!- Húzta el Evy
 - Itt van! Itt van!- Néztem ki az ablakon
- Akkor menjél!- Nem is hisztiztem tovább, hanem elindultam lefelé

Kinyitottam az ajtót
- Kész vagy?- Nézett rám Justin
- Neked is szia... Nem úgy nézek ki?- Flegmáskodtam
- Akkor mehetünk?
- Hol van apud?
- Az étteremben találkozunk vele, másik limoval jön.
- Őőőő... Oks.- Elindultunk a kocsi felé, Evyre hagytam a házat ameddig nem vagyok otthon
- Amúgy nem kell mostantól aggódnod a Krisz barátodért!- Kacsintott
- Mit tettél vele? - Kiabáltam rá
- Én semmit. Nem piszkolom be ilyen senkikkel a kezem. Külön embereim vannak rá.

4 megjegyzés:

  1. Kövit gyorsan pls!!! SIESS!!! <3

    VálaszTörlés
  2. *.* Nagyon siess a kövivel !! :3

    VálaszTörlés
  3. szijaa:)) most komizok elősször éss meg kell, hogy mondjam, hogy nagyon jóól irsz:)) télleg tök ügyi vagy csak így tovább...várom a kövit:))

    VálaszTörlés