Translate

2013. október 20., vasárnap

Többet nem kell szenvedned miattam

Hy!<3 Nagyon-nagyon szépen köszönöm a 9 komit! Hoztam volna már korábban is a részt, csak tanultam, meg versenyen voltam... De most itt van! Remélem tetszik! Komizzatok!<3
~22. Fejezet

*Julie szemszöge

- Felesleges.- Jelentette ki teljes hidegvérrel, mozdulatlanul
- De nem lehet az!- Néztem rá kétségbe esetten
- Felejtsd el, hogy élek. Ez lesz mindkettőnknek a legjobb!- Ezzel a mondattal lezárta a vitánkat és kiviharzott a házból, nem tudtam mit kéne tennem. Csak álltam ott várva a csodára, ekkor megcsörent a mobilom.
- Jó napot! Kovács Krisztina vagyok, Mr. Bieber asszisztense, megkért, hogy értesítsem magát arról, hogy a Mr. Bieber emberei holnap délután 3 óra körül mennek az ön dolgaiért.
- Jó napot! Köszönöm szépen! Várom őket!- Nyomtam ki a telefont, tudtam már, hogy mit kell tennem, összepakolnom! De mégis, hogy fogom Justinnal kibírni egy házban? Áhhh... Nem is gondolkodom rajta, inkább pakolok. Alig bírtam bepaszírozni a bőröndömbe a ruháimat. Rengeteg van! Szembe néztem a szobám egyik kedvenc részével, a "Gossip Girl" résszel. Imádom ezt a sorozatot, a szobám egy része tele van velük, ezek a kedvenc képeim:



Blair Waldorf, Chuck Bass és Serena Van Der Woodsen a kedvenc szereplőim. Ahogy ezeket a képeket nézegettem nekem is kedvem lett képeket csinálni, előtúrtam pár ruhámat és csináltam a képeket, végül feltettem ezt twitterre:
Írtam hozzá egy kis szöveget, akartam, hogy lehessen benne érezni, hogy Justinnak küldöm ezt a képet anélkül is, hogy odaírnám a nevét. Ezer meg egy mondat fogalmazódott meg benne, de talán ezzel mondtam neki a legtöbbet: 
Harcoltam ezért, hogy szeress, majd rájöttem, hogy csak játszol. De nem tudlak, nem is akarlak elfelejteni, hiszen szeretlek!
Tudtam, hogy Juss követ twitteren, és látni fogja akaratán kívül is. 956 twittem van, 129 embert követek és 21 308 követőm van. Nem tudom, hogyan én csak kedves vagyok mindenkihez és elkezdenek követni... Mikor ránéztem az órámra csak akkor szembesültem azzal, hogy már fél8 van! Ideje lenne készülnöm, úgyis van kedvem ma bulizni Justin nélkül is. Felöltöztem, kisminkeltem magam, a hajamat pedig hagytam, hiszen még mindig göndör. Miközben sétáltam ki a kocsihoz váratlan telefon hívásom érkezett.
- Julie, Fredo vagyok!- Hadarta el, idegesen
- Jó-jó! Baj van Fredo?- Kérdeztem aggódva
- Eléggé! Justinnal nem bírok... Ide kell jönnöd most!- Hangsúlyozta ki az utolsó szót
- Hol vagytok?
- A Kissbe!
- Máris ott vagyok!- Nyomtam ki idegesen
- A Kissbe, gyorsan!- Szálltam be a kocsiba idegesen és vágtam be magam után az ajtót

- Fredo itt vagyok! Hol vagytok?- Szálltam ki a kocsiból telefonálva
- A tetőn!- Kinyomta a telefont és rohantam fel. Miniszoknyában és magassarkúban ez egy igazi élmény! Justin meg a tetői, egyszer lelököm onnét. Fredo is mindig onnét szedi össze, csoda, hogy most nem sikerült neki. Biztos, hogy valami bazi nagy hülyeséget csinált, és állatira be van állva ha még Fredora sem hallgat!
- Fredo!- Ordítottam, ahogy megláttam
- Nem gondoltam, hogy még fel is öltözöl!- Nézett rajtam végig
- Idióta!- Ütöttem meg. Amikor megpillantottam Justint a tető peremén sétálva egy üveg Abszinttal a kezében, az orra pedig tiszta fehér volt.- Hogy nem dőlt még ki? Hogy hagyhattad neki?- Üvöltöttem Fredoval
- Nem tudtam mit csinálni...
- Justin!- Rohantam oda hozzá
- Mit akarsz?- Nézett rám, full beszívva, azt sem tudta hol van
- Segítek!
- Megmondtam már! Miért segítenél rajtam?- Tiszta agresszív volt, de nem féltem tőle, annál jobban szeretem mint, hogy féljek tőle
- Mert... Mert...- Kiakartam mondani, de jött ki a szó számon
- Magad sem tudod!- Hajolt hozzám közelebb, és suttogva az arcomba vágta. Szörnyen megcsapott a pia és a drog keveréke.
- Mert szeretlek!- Ordítottam, Justin csak elsétált előttem és újra és újra, csak sétálgatott fel-le, egyszer csak megállt előttem és megcsókolt. Nagyon vadul csókolt, teljesen éreztem a piát és a drogot az szörnyű volt, de a csókja, isteni... Amikor elvált tőlem csak ennyit mondott:
- Többet nem kell szenvedned miattam.- Ezzel hátravetette magát, le a tetőről
- Justin!- Üvöltöttem, a zuhanó fiú után

19 megjegyzés:

  1. uhhristen nagyon nagyon siess a kövivel !!! :ooo *.*

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan kövit !! :3

    VálaszTörlés
  3. Úristen! Ne Jus!! Teljesen átéltem azt a pillanatot! :( :) Nagyon jó :) Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. NEE JUSTIN..:((((( KOVIIT..:$

    VálaszTörlés
  5. Uristen!!! Justin ugye nem fog meghallni?!:( Gyors koviit *--* :)) <33

    VálaszTörlés
  6. uristen .. uristen ! gyors kovittt.!!! :D *-*

    VálaszTörlés
  7. Most majdnem kimondtam azt a bizonyos csúnya szóüt de még se....hát ez valami, nem is tudom ,hogyan lehet ezt értelmesen lemondani, hogy mi. Hát az bizztos, hogy k*rva jóóó*.* vááááárom a kövit:))

    VálaszTörlés
  8. Omg!!! Nagyon nagyon gyorsan hozd a kövit!!!! :))) Nagyon jò lett,csak Justin maradjon életben! Te csaj most jòl megijesztesz... Csak ìgy tovàbb-nagyon jòl ìrsz!!! :) <3
    Xoxo Eszti

    VálaszTörlés
  9. Isteni!!mikor jön a kovii??????

    VálaszTörlés