Translate

2013. október 16., szerda

Bosszú, Miss Bieber módra

~ 20.Fejezet

Az ajtó nyitva!- Ugrottam fel és üvöltöttem az ajtó felé mutatva, Justin értette a célzást és elhúzott. Bezártam utána az ajtót és írtam egy sms-t Evynek, hogy jöjjön át.

- Te hülye vagy? Ezek után itthon akarod nyalogatni a sebeid?- Osztott ki
- Nem tudom...
- Kik vagyunk mi? Julie és Evy, Evy és Julie. És mihez értünk mi a legjobban?- Mosolygott
- A bosszúhoz!- Vigyorogtam, felrohantunk és átöltöztünk


- Tudod a club címét igaz?- Kérdezte a limóba beszállva én csak bólintottam egyet.

*Clubban*
- Nevet!- Mondta a biztonsági őr, miközben felnézett- Elnézést Miss Bieber! Tessék menni!- Nyitotta ki előttünk az ajtót.
- Szép volt!- Tartotta a kezét pacsira E
Leültünk, kértünk 2 koktélt és elkezdtük szűrni a pasikat.
Meg is akadt a szemem ő felségén. Egyedül ült és iszogatott, egyből oldalba böktem barátnőmet.
- Kezdhetjük!- Evy felvett egy maszkot.

Odasétált Mr.-hez és leült vele szemben. 
- Jó estét! Hogy lehet egy ilyen úriember egyedül péntek este?
- Na és egy ilyen hölgy?
- Nem találtam még senki megfelelőt.- Kacsintott rá E
- És most megtalálta?
- Azt hiszem. Mondja csak, hogy lehet az, hogy Julie Horant, Miss Biebernek szólították?
- Bizonyára tévedés. - Vágta rá sejtelmes hangon
- Vagy titkos testvérek?
- Biztosan nem.- Ekkor elindultam Krisszel Justin felé, megálltunk mögötte és vártunk Evy jelére
- Vagy talán megkérte a kezét, Mr. Bieber?- Megkaptuk a jelent, Justin már épp megakart szólalni amikor Evy közbe vágott- Jajj, de buta vagyok! Hiszen ott csókolózik az exével, vajon megint együtt vannak?- Adta hülyét Evy, közben pedig Justin mögé nézett, Justin egyből hátra kapta a fejét. Szenvedve figyelte, ahogy csókolózunk, egyszer csak Krissz belemarkolt a fenekembe, hallottam, ahogy Justin fújtat mint egy bika. Ekkor Evy adott egy jelet, hogy elég mert Mr. már nem bír az idegeivel, így elváltunk egymástól. Mind a hárman Evyre néztünk. Aki ekkor felállt és levette a maszkját. Justin csak nézte Et mintha ufót látna. 
- Te?- Kérdezte Justin 
- Én.- Válaszolt halál nyugodtan Evy

10 megjegyzés: