Translate

2013. szeptember 22., vasárnap

Baracdi, Bombay, Jack Daniel's

~ 16. Fejezet



*Haza felé az autóban

Ültünk mind a ketten szótlanul, nem néztünk egymásra Justin a szokásosabbnál nyugodtabban vezetett, lehet, hogy ő is csak gondolkozott és nem tudta, hogy mit tegyen. Út közben felmerült bennem egy kérdés.
- Mi lesz velünk?
- Nem tudom...- Motyogta
- Nem tudod?- Kérdeztem feszültem, mire ő csak elkezdte markolászni a kormányt és egyre gyorsabban mentünk
- Mond ki!- Néztem rá határozottam
- Mit?- Kérdezte monoton hangon
- Azt!
- Nem.- Motyogta alig érthetően, de egyértelmű volt, hogy nem azt mondta amit hallani akartam
- Tegyél ki, MOST!!- Üvöltöttem vele
- Mi? Hülye vagy?- Kérdezte lekezelő hangon
- Igen! Hülye vagyok, mert azt hittem, hogy kifogod mondani! Azt hittem, hogy jelentek neked valamit! De egyet jól véss az eszedbe! Sosem fogsz velem lefeküdni! Soha! Utállak és undorodom tőled! Most tegyél ki!- Üvöltöttem
- Nyugodj már meg!- Üvöltött
- Nem! Tegyél ki!- Üvöltöttem vissza. Hirtelen lefékezett, majd megállt
- Utállak!- Szálltam ki a kocsiból, majd minden erőmmel beb*sztam a kocsi ajtót. Nem voltam már messze a házunktól, ami már csak az enyém, sajnos. Elindultam, miután ez a balfasz elhúzott mellettem. Dühöm vitte a lábamat, ezért feltűnően gyorsan hazaértem. Nem érdekelt, hogy ki mit gondol rólam. Könnyes vérben forgó szemekkel "sétáltam". Amikor hazaértem levetődtem a kanapéra és sírógörcsben törtem ki. Nem érdekelt semmi sem. Bementem a konyhába és elkészítettem magamnak pár dolgot. Úgy gondoltam, hogy attól majd jobb lesz minden.

Mindegyikből kikaptam egyet, majd elkezdtem turkálni az egyik fiókban. Meg is találtam, amit akartam...

Felvittem mindet a szobámba, majd leestem a földre. Megbontottam a Bombayt, a Jack Danielst és a Bacardit is. Összevissza itten mind a három, majd kibontottam egy adagot és két pirulát lenyeltem egy kis Bacardi társaságában Jack Daniel'ssel pedig leöblítettem. Hullottak a könnyeim, a szívem majd széthasad és úgy éreztem, hogy most ezek a legjobb barátaim.
- Imádlak titeket!- Visítottam és röhögtem
- Nem-nem...- Estem össze a földön. Tudtam, hogy mit akartam, legalábbis azt hittem felhívtam egy embert akivel nagyon rég beszéltem utoljára.
- Krisz te vagy az?- Kérdeztem és próbáltam tettetni, hogy nem ittam semmit sem
- Igen én vagyok, Julie te vagy?- Kérdezte meglepő hangon
- Nem én egy fa vagyok! Idióta! Gyere értem, szeretnék mutatni valamit!- Kuncogtam, majd kinyomtam a telefont. Felkaptam az egyik ruhát amit Justin vett nekem, tudtam, hogy abban kell ezt most megtennem! Rohadjon meg az a szemét! Üvöltöttem magamban. Amikor kinéztem láttam, hogy egy limó állt meg, szóval ideért. Lefutottam és kinyitottam az ajtót. Egyszer csak belépett ő.
- Na Julieka mond, mit szeretnél?- Kérdezte sejtelmes hangon. Nem válaszoltam csak bekötöttem a szemét és felvezettem a szobámnak. Leültettem az ágyamra, lekapcsoltam a villanyt már csak a gyertyák égtek. Mögé lopództam leszedtem a szemtakarót és befogtam a két kezemmel a szemét és elkezdtem csókolgatni a nyakát. Egy szét mozdulattal az egyik lábammal bekulcsoltam a derekát és előre "repültem". Ott ültem az exemmel szemben és úgy éreztem, hogy meg kell tennem, de féltem. Féltem valamitől. Lesz*rva a félelmemet, felkaptam a Bacardis üveget a földről a leöntöttem fele magam.
- Nyald le!
- Te kérted!- Fordított a helyzetünkön és kifektetett az ágyon majd elkezdte rólam lenyalni az alkoholt.

*Justin szemszöge

Mióta kiviharzott Julie a kocsimból azt sem tudom hol áll a fejem. Most épp egy sztriptíz bárban vagyok Fredoval. A hölgyek csak csókolgatnak, imádom ezt!
- Justin!- Üvöltött Fredo
- Mi van?- Kérdeztem lekezelően
- Beszélhetnénk esetleg?- Förmedt rám felháborodottan
- Hölgyeim, megbocsátanának?- Kérdeztem úriember hangon- Na mond mi a fasz van!
- Te normális vagy? Julie azt sem tudja, hogy mit csinál!
- Ő kérte, hogy rakjam ki.
- Ő kérte? Te normális vagy? Az anyja halott! Az apja, most halt meg! Apád nevén van, te seggfej!
- És? Anyám halott. Apám utál.
- Chhhhhh! Ezt nem hiszem el!- Al felpattant és elrohant. Elmentem fizetnem majd a kocsimhoz mentem. Beültem és közöltem a sofőrrel a címet.
- Vigyen Julie Horanhez!

2 megjegyzés: