Translate

2013. szeptember 1., vasárnap

Berontott /Blog torles/

Nem mondok semmi, olvassátok el, ha van kedvetek. 
~10. Fejezet



*Julie szemszöge*

Nem rég ébredtem fel. Szörnyen hasogat a fejem, a nyomrom pedig kavarog. De hol vagyok? Az utolsó amire emlékszem, hogy valaki elkapott a sikátorban, de hogy kerültem ide?! Olyan rideg, egyhangú, hátborzongató ez a hely, egyszóval, szörnyű. Lassan elkezdtem mozogni, bár nagyon fájt.
-Felébredt!- Üvöltötte kintről valaki, majd egy seregnyi ember özönlött be a szobába. Megvan! Egy kórházban vagyok. "Jól vagy?", "Mi történt?",  "Julie?", "Mid fáj?" halmoztak el a kérdésekkel, amikor hátulról egy orvosnak tűnő fiatal férfi jött be.
-Hölgyeim! A betegnek pihenni kell! Legyenek szívesek távozni!- Igy is lett, mindenki kiment
-Jó reggelt! Kiss Ádám vagyok, a kezelő orvosa. Elvegzünk pár rutin vizsgálatot, ha nem gond!-Mosolygott rám aranyosan, én csak bólogattam és mosolyogtam

Igy is történt, minden rendben volt. Nagyon aranyos Ádám, eléggé jóban lettünk. Hirtelen Justin rontott be...

Azert irtam most csak ennyit, mert torolni fogom a blogot. Nem latom ertelmet, hogy tovabb folytassam, hiszem nem olvastok, nem komiztok. A heten minimum 10 uj kominak es 500 megnyitasnak kell lenni az egesz blogon, vagy torlom. Rajtatok mulik az egesz...!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :D Szerintem ne hagyd abba! :)

    VálaszTörlés
  2. Abbahagyni.?? Megzakkantal.? Nagyon szertem a blogodat es kar lenne pont most abbahagyni.! De persze totalisan megertem hogy miert vagy kiakadva. En is sokszor akadok ki ezen. Hidd el sokan olvassak es szerteik a blogodat csak lustak kommentelni. Igen igen en is lusta vagyok de ha nem hagyod abba akkor megigerem hogy rendszeresen fogok kommentelni.:)
    Es ha mar tenyleg nagyon abba akarod hagyni, akkor ott hagyd abba hogy Julie osszejon Justinnal vagy valami tortenjen mar koztuk.!:D
    Ez a resz is jo lett es nem baj ha keves.:)
    Siess kovivel.<333

    VálaszTörlés
  3. Abba ne merd hagyni!! Imádjuk a blogod csajos<3

    VálaszTörlés
  4. Légyszi könyörgöm ne hagyd abba nagyon szeretem a blogodat eszméletlen ne hagy abba légyszi !!!!!

    VálaszTörlés
  5. Folytasd,ez egy nem minden napi történet!*-*

    VálaszTörlés
  6. ne töröld mert imádom és nem akarom hogy törölve legyen !

    VálaszTörlés