Translate

2013. szeptember 11., szerda

A tragédia

Sziiasztok!<3 Ez a 18. Bejegyzésem és a legjobb is egyben, szerintem. Rengeteget gondolkoztam, hogy- hogy írjam meg ezt a részt. Megpróbáltam magamból a maximumot kihozni. Remélem tetszeni fog!:))
~13.Fejezet


*Egy héttel később*

*Julie szemszöge

Itthon vagyok már, tegnap előtt, pénteken lett vége az edzőtábornak. Azok a napok amiket nem a kórházban töltöttem egyszerűen fantasztikusak voltak. De ez egy edzőtábor lényege! Halálra edzed magad, szét bulizod a fejed, és néha meg akarsz halni. Apu még nincs itthon, szerda este jönnek haza, alig várom már! Evy itt van velem, a nyár megártott neki, hülyébb lett mint volt. Épp filmet néztük amikor ez a bolond felugrott:
- Menjünk el vásárolni!- Mosolygott
- Most? Ezt nézzük még meeeeeeeeeg!- Nyavalyogtam
- Na gyere mááár!- Rángatott
- Jó-jó megyek már!- Mosolyogtam

Első utunk a Plázába vezetett, egyből ki is szúrtunk magunkat jó pár cuccut. Szokás szerint visítozva próbálgattunk, és rohangáltunk át egymáshoz.
Végül ezeket vettem:

Evy pedig ezeket:




Hát igen laza 3 óra végeztünk is, majd beültünk egyet kávézni, na és pletykálni. Főleg Justinról volt szó, és a kurvákról akiket megdugott. Nem tudom, hogy most mit is érzek iránta, szeretem is meg nem is.
- Nem tudod, hogy Justin miért nem szeret senkit sem igazán?- Érdeklődtem, gondoltam mivel régen Fredo járt Evelyn így ezt elmondta neki, de szerencsére ugyan úgy jóba vannak, mintha soha ne lett volna köztük több
- Hát Fredo azt mesélte még anno, hogy Justinnak volt egy barátnője, Justin 14 a lány pedig 16 éves volt, 2 évig voltak együtt, imádták egymást, meg minden. De a lány híres lett, és közölte Justinnal, hogy nem lehet együtt egy senkivel, mert ő már egy híres ember és nem állhat le mindenkivel. Justin utána összetört, majd eltűnt és amikor előkerült már ilyen volt. A régi törékeny Justin többé már nem létezett, ehelyett jött egy bunkó, aki mindenkivel lefekszik. Nagyjából ennyi.
- Jézusom! Komolyan sajnálom Jusst! De ki volt ez a görény?- Evy nem válaszolt csak elém torta  telefonját amin egy kép volt: 





















Csak ültem ott mint egy fadarab. Nem tudtam elhinni Selena, Selena Gomez! 
- De-de ez Selena Gomez!- Néztem meredten a telóra
- Igen ez ő, Selena Gomez.
- Ez de durva!- Adtam vissza telefont, majd indulunk is haza

- Szia Életke!- Köszönt el tőlem Evy
- Szia Babuka!- Viszonoztam a bolondozást, majd kipattantam a kocsiból és integettem Evyenek, már sötétedett. Miközben sétáltam be megcsörrent a telefonom, nem ismertem a számot ami hívott, de felvettem:
- Haló! Julie Horan!
- Jó napot! Németh Tamás vagyok, a rendőrségről.
- Üdvözlöm! 
- Sajnálattal közöljük, de ma reggel az édesapját halottnak nyilvánították.
- Te-Tessék?- Dadogtam, nem értettem az egészet apu halott? Az kizárt!!
- Az édesapja egy vihar közepette épp az Adrián vitorlázott. A vihar pedig maga alá temette a hajót, amin 9 ember tartózkodott, az Olasz Vízi Rendőrség nem rég telefonált, hogy magyarok tartózkodtak a hajón, aminek a legénysége egy részét tegnap hajnalban találták meg. 2 ember élte túl, ők azonosították be a holttesteket, és adták meg nekünk is a rokonok elérhetőségeit. Az ő kérésük volt, hogy ne kerüljön be egyenlőre sehova, így csak a hozzátartozókat értesítjük. 5 holttest találtak az édesapjáéval együtt. A maradék két ember még keresik.
- Rendben van! Köszönöm!- Mondtam, de a torkomon a szavak nehezen jöttek ki, a könnyeimmel közködve nyomtam ki a telefont. Kinyomtam. A fejembe sorra játszódtak le a dolgok. Apám halott!
-Neee!- Üvöltöttem és a földre zuhantam nem törődve azzal, hogy az egész ház tárva nyitva. Nincs már miért élnem! Először anyu rákban, most meg apu vitorlázás közben, vége! Nincs már senkim!
-Senkim!- Üvöltöttem ismét, a könnyeimet még jobban megengedve. Amit mondott a rendőr, anyu temetése, hogy már nincs senki és minden már egyszerre játszódtak le a fejemben, amitől még jobban elgyengültem. Ott fetrengtem a földön záporozó könnyeimmel, és a fájdalmaimmal társaságban.

4 megjegyzés: