Translate

2013. szeptember 7., szombat

Szeretem!

Gooooooooooood Morning Eletkeek<3 nem keszultem semmi beszeddel. Annyi, hogy 120+- os megtekintes volt az ezelotti reszen, aminek szornyen orultem! Bocsi, az ekezetek miatt csak iPadrol irtam ezt a reszt! Jo olvasat!<3
~12. Fejezet

*Julie szemszoge
Nem tudtam ra mit mondani, hiszen tenyleg akartam. Ahogy megcsokolt, olyan kellemes erzes toltott el, ami meg soha, volt a csokjaban valami nem is tudom, valami kulonleges. Talan szerelem? Talan utalat? Baratsag extrakkal? Nem tudom, csak bambultam ki a fejembol es gondolkodtam. Gondolat menetemet ajto nyitodas zavarta meg. Jussal egyszerre odakaptuk a fejunket, es vajon ki allt ott? Adam. Mar el is felejtettem, hogy mit mondott...
- Na en mar tenyleg megyek!- Mondta Justin, odahajolt hozzam ugy, hogy csak en halljam amit mond- Kesobb folytatjuk!- Kacsintott, majd le is lepett.

Semmi kedvem sem volt Adamhoz, egyedul akartam lenni, es o minnel tobbet beszelt annval inkabb.
Csak azon a csokon jart az eszem, es a mondaton: " Kesobb meg folytatjuk!". Ezt meg, hogy a rakba erthette? Ahhjjjj... Mekkora egy idiota vagyok! Hogy voltam kepes ilyenre? Ameddig en magamat szekiroztam, Adam valami hulyeseget magyarazott... 
 - Adam, ne haragudj, de most szeretnek egyvkicsit egyedul lenni!- O csak bolintott egyet es lelepett. Vegre egyedul maradtam a gondolataimmal. 

*Justin szemszoge

Tudtam, hogy akarja! Latszott a szemeben, mint mindegyiknek. Ma este mar biztos kiengedik, es akkor vegre beirhatom a Julie nevet is, az "Egy ejszakas kalandok" koze. O is csak egy ujabb kurva lesz, sokaig ellenallt, de tudtam, higy mm fogja birni. Pedig o olyan mas... Szep, tehetseges, kitarto, eros, de megis betudtam csapni. Vagy megsem csaptam be? Vele olyan mas minden... Mitha belelatna a fejembe, nem tehetem ezt vele... Gondolat menetemet apam zavarta meg.
- Justin! Tedd mar hasznossa magad es vegre segits!- Edes Istenem, hogy ez engem sosem bir beken hagyni, iderangott es meg ugraltat is... Ahhh, hagyjuk is...

*Evelyn szemszoge

Nem reg kaptam az Smst miszerint, Julie korhazban van, mar uton vagyok de szornyen nagy dugo van!
Vegre ideertem, utanam egyenesen legjobb baratnomhoz vezetett.
- Julie mi a szart csinaltal?- rontottam be hozza
- Nem tudom, mire gondolsz!- probalt haritani, de tudta mirol beszelek
- Ugyan mar! Tudom, hogy kerultel korhazba, de en Justinos ugyre celzom!- Tamadtam le
- Jojo, nyugi elmondom!- en csak bolintottam egyett- Na szoval... Mennyit tudsz?
- Hogy csokoloztatok, es teljesen kez vagy emiatt...
- Hat, igazabol nem tudom, hogy mi van most nem tudom eldontni, hogy szeretem e... Ugy bucsuzott el, hogy " Kesobb meg folytatjuk!". Teljesen osszevagyok zavarodva... Nem tudom, hogy szeret e vagy csak megakar dugni. Nem tudom, hogy en szeretem e vagy sem... Annyi minden van bennem- magyarazta
- Mond ki!- neztem ra parancsoloan, hiszen tudtam, hogy mire gondol de akartam, hogy ki mondja
- Szeretem Justin Biebert!


Remelem tetszett!! Komizzatok!:)<3

Pusziiii:*

4 megjegyzés:

  1. Hihi első komizó vagyok.:P
    wííííí nagyon tetszett.! hogy ez a Justin mekkora egy faszfej.xdd deszeretem.:D<3
    siess kövivel.!:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Mataláltam meg a blogod, és nagyon jó....Justin mekkora egy fasz :DD Imádom <3 Gyorsan kövit :DD *-* <3

    VálaszTörlés