Translate

2013. szeptember 3., kedd

Figyelem!

Figyelem!

Semmiképp sem lesz blog törlés!<3
Köszönöm, Orsinak, hogy nem hagyta, hogy feladjam! És az összes többi kommentelőnek! Nagyon jól estek!<3 Talán, már ma lesz új rész, de nem garantálom. Fogalmam sincs, hogy mikor tudom hozni, sajnos..:/ 
Addig is jó olvasgatást!<3
Kommentek:
Nagyon jó :D Szerintem ne hagyd abba! :)
Abbahagyni.?? Megzakkantal.? Nagyon szertem a blogodat es kar lenne pont most abbahagyni.! De persze totalisan megertem hogy miert vagy kiakadva. En is sokszor akadok ki ezen. Hidd el sokan olvassak es szerteik a blogodat csak lustak kommentelni. Igen igen en is lusta vagyok de ha nem hagyod abba akkor megigerem hogy rendszeresen fogok kommentelni.:)
Es ha mar tenyleg nagyon abba akarod hagyni, akkor ott hagyd abba hogy Julie osszejon Justinnal vagy valami tortenjen mar koztuk.!:D
Ez a resz is jo lett es nem baj ha keves.:)
Siess kovivel.<333
Abba ne merd hagyni!! Imádjuk a blogod csajos<3
Légyszi könyörgöm ne hagyd abba nagyon szeretem a blogodat eszméletlen ne hagy abba légyszi !!!!!
Folytasd,ez egy nem minden napi történet!*-*

Imádlak titeket!Puszi<3

1 megjegyzés: