Translate

2013. szeptember 16., hétfő

Belehalnék

Sziiasztok! Most nem készültem kis bevezetővel, csak annyit mondanék, hogy: Olvassátok szeretettel! Komizzatok!<3
~15. Fejezet


*Julie szemszöge

Csak feküdt ott mellettem, fogta a kezem és lesett bele a vakvilágba. Úgy néz ki, hogy az apja a gyenge pontja, de akkor mi lehet Selena?
- Justin! Kérdezhetek valamit?
- Már megtetted...- Vágta rá taplóan
- Selena Gomez...- Amikor ezt kimondta ránéztem Justinra, folytatni akartam de félbe vágott
- Ki ne mond ezt a nevet!- Mondta idegesen
- Miért?- Néztem rá kérdően
- Ribanc...- Ennyit mondott rá. Tudtam, hogy mi baja van ezért inkább nem is faggattam. Szóval akkor Selena, az apja és az anyja a gyenge pontjai... Nem csodálom ilyen dolgok után, hogy ekkora tapló...
- Julie!- Rám nézett, majd elmosolyodott -Gyere ide!- Hívott magához, odafeküdtem mellé, a kezei amik eddig a feje alatt voltak, a felsőtestemet kezdték el simogatni. Felém fordult, majd az egyik kezével a nyakamat ölelte, a másikkal pedig a derekamat amivel közel húzott magához. Felé fordultam az egyik kezemet megtámasztottam a mellkasán, a másikat pedig rátettem a nyakamat ölelő kezére.Így feküdtünk egymással szemben egy rideg sziklán, a környezet gyönyörű volt, de a figyelmemet elvonta Justin. Szörnyen jól nézett ki, nagy barna szemeivel engem nézett és úgy éreztem, hogy a mennyben vagyok. Elmerültem a szemeiben, túlságosan is. Ott merengtem és azon filóztam, hogy ezt most apunak köszönhetem? Ha talán apa nem bíz rá az apjára, most Juss nem lenne itt mellettem? De olyan kedves mostanában, nem értem ezt srácot, nagyon nem... De egyet tudok, hogy szeretem!!
- Részvétem! Szörnyen erős vagy!- Nézett rám büszkén
- Köszönöm! Miért is vagyok erős?- Értetlenkedtem
- Most is itt beszélgetünk apudról, anyudról neked pedig egyetlen könnycsepp sem hagyja el az arcodat. Ne haragudj, hogy úgy bedühödtem Selena, anyu meg apu miatt! Lehet, hogy majd kérek tőled órákat-Kacsintott. Nem akartam elhinni!!!! A nagy Justin Bieber bocsánatot kért tőlem!!
- Öhmmmm... Hát miután anyu elvesztését már volt időm feldolgozni és megtanultam utána egy s mást, apunál már könnyebb de most is nagyon fáj!- Gördült le egy könnycsepp az arcomon amit letörölt
- Van egy ötletem, hogy vidítsalak fel!- Ugrott fel
- Mi?- Tápászkodtam fel mellé
- Elviszlek vásárolni!- Mosolygott
- Komolyan végig akarod azt ülni?- Néztem rá meglepetten
- Ne aggódj majd elszórakoztatom magam!- Jött hozzám közelebb, megfogta kezem majd adott egy puszit a dekoltásomra, öhhhhmmm oks... Tényeleg oda kell, végül is...

*Plázában*

- Na hova szeretnél menni?
- Oda!- Mutattam rá a kedvenc boltomra
- Okéés, de a nap végén én választok!- Kacsintott, majd bementünk a boltba

Mindent felpróbáltam amit tetszett, de Juss is kommentálta őket, sőt volt amit fel is vett. Ezek tetszettek neki a legjobban rajtam:

















Végül ezekkel el is indultam pénztár felé, de útközben Justin kikapta őket a kezemből és sietősen elment velük, én meg rohantam utána, de amikor utolértem már épp a ruháimat fizette.
- Justin nem kellett volna van nálam pénz!- Mondtam neki miközben sétáltunk kifelé
- CSEND! Azt mondtam, hogy elhozlak vásárolni, vagyis én fizetek.- Mondta teljes hidegvérrel
- Viszont most én jövök!- Villantott egy kaján vigyort - Abba!- Én rámutatott egy fehérnemű boltra
- Jójó, de te próbálsz, nem én!- Vigyorogtam rá
- Azt te csak hiszed! Az alku az alku Cicus!-Végül is igaza van, csak nem halok bele...
Beérve választott(unk) pár darabot és elmentem felpróbálni őket, már nagyon láttam rajta, hogy izgul így ki is mentem az első szetteben:
Ezt közösen választottuk
Ezt én választottam, mivel szörnyen tetszett.

Ezt Justin választotta. Direkt ezt hagytam a végére. Amikor ebben kimentem a fülkéből Justin felállt, odasétált hozzám és elkezdte simogatni az arcomat. Egy hirtelen mozdulattal pedig megcsókolt, egyik kezemmel a hajamba túrt a másikkal pedig a derekamat ölelte, ami időközben lecsúszott... Én a nyakát öleltem, egyszer csak elkezdett betólni a fülkébe, egyre szenvedélyesen kezdett el csókolni, a hajamat már szinte tépte, a fenekemet pedig markolászta. Én egyre vadabbul kezdtem el csókolni, majd a medencéjére csúsztattam a az egyik kezem a másikkal pedig a haját túrtam. Egy ideje már ezt csináltunk mikor Justin bedurvult, teljes erőből kezdett el csókolni, neki nyomott a falnak, majd szép lassan a combomtól felfelé kezdte húzni a kezeit a mellemig. Ott hirtelen megállt és nekem nyomta igen csak termetes büszkeségét, ami már eléggé megvolt keményedve, ezzel jelezve, hogy már nem bírja. Így elváltunk egymástól.
- Ha nem az én barátnőm lennél, belehalnék!- Suttogta  fülembe, sejtelmes hangon.

3 megjegyzés: