Translate

2013. augusztus 1., csütörtök

Tényleg nincs más lehetőség...

Kicsit szomorú vagyok, hogy a 2.fejezetnek nem lett olyan sikere... Remélem, hogy a 3. fejezethez többen hozzászóltok, nagyon jól esne néhány komi.:):
~3.Fejezet


*Justin szemszöge*
Amikor megláttam, hogy az a srác akarata ellenére sem engedi el Juliet, nagyon begurultam, de nem tudtam, hogy mit tegyek. Szóltam Fredonak.  Fredo ránézett Tintinre és Noncsira majd kilökte a két csajt az öléből ,felugrott és mondta, hogy "Segítsünk nekik!" Amikor meghallottam, hogy az a féreg mint mond Junak, agyon tudtam volna verni, de még visszafogtam magam. Szóval csak odakiabáltam nekik:
-Hé srácok!-Hátra nézetett Julie, majd lemondóan sóhajtott egy nagyot
-Valami gond van?-Nézett ránk az egyik
-Igen van! Az, hogy ők velünk vannak, és menni készülünk!-Mondtam már eléggé idegesen
-Tényleg?A lányok még maradnak velünk!- Üvöltött vissza nekem az amelyik nem hagyta szabadulni Juliet, elvesztettem a fejem, mit képzel ez magáról?!
-Azt kétlem! Kiszabadítottam Juliet, majd Alfredohoz löktem, tudtam, hogy ott már biztonságban lesz. Majd nekiestem a gyereknek, szerencsére régen jártam kick-boxolni szóval nem volt nehéz dolgom. Jobb felütés, bal horog, pont amikor küldtem volna neki egy frontális rúgást behúzott nekem.
-Jó de!- Hallottam Julie hangját nem is kellett nekem több, a srác kapott egy sorozat ütést és végül pedig egy frontális rúgást amitől ki is dől. A másik két majom már rég elengedte a csajokat, szóval ők csak hátráltak amikor rájuk néztem, nem törődve velünk odarohantam a csajokhoz akiket Fredo fedezett, elhoztam őket onnét és beültettem az autómban. Közben visszakiabáltam a haveromnak:
-Magyarázd el nekik miről is van szó! Talán megértik!-Fredo csak egy "Ok"-ot nyögött vissza, majd hangos üvöltés hallatszott, a lányok nem értették a szavakat, de én igen... Alfredot rá 5 percre a biztonságiak hozták ki, de ő csak röhögve hátraült. Julie ült elől, olyan aranyos volt amikor elaludt. Nem bírtam megállni, de most ő sem tiltakozott, sőőt... 
Reggel nem emlékezett már semmire. Gondoltam minek fárasszam magamat, majd a barátnői elmesélik neki, és bementem a fürdőbe.

*Julie szemszöge*

Még egy ideig gondolkoztam, majd elkezdtem készülni az első edzésre, Justin akkor már nem volt ott, talán akkor ment ki amikor a gondolataimba voltam merülve. Rengeteg ruha közül válogattam, de végül ezek mellett döntöttem:
Felkaptam egy pulcsit, hogy ne egy melltartóban reggelizzek, de nem húztam fel a cipzárját, hiszen rohadt meleg volt, szél meg alig, szóval szenvedhetünk majd azzal is dejó! Miközben mentem le enni éreztem magamon a szempárokat, pásztázva néztem körbe mire megtaláltak a csajokat. Kértem egy melegszendvicset majd lehuppantam melléjük.
-Hol voltatok reggel? Hogy került mellém az a féreg? Mi történt miután elaludtam?- Bombáztam őket a kérdéseimmel
-Te semmire sem emlékszel? Nézett rám Noncsi meglepődve
-Nem.- Hajtottam le a fejem
-Drágám! Mi az utolsó amire emlékszel?-Nézett rám Tintin 
-Arra, hogy Justin kocsijában vártuk Fredot.
-Rendben. Miután megálltunk a  kikötő előtt, megkérdezted Justintól, hogy szeretne e egy kis "hálaajándékot", ő természetesen igent mondott. Majd ti ketten bevonultatok a mi szobánkban mi meg náluk aludtunk.- Nézett rám Tintin
-Mi? Mi? Ez kizárt!! De ugye nem...?-Kiakartam mondani nem jött hang a számra
-Nem tudjuk. Ezt tőle kérdezd!- Mutatott Noncsi a mellettünk lévő asztalra.
Inkább maradtam a helyem és megettem a kaját, az erőnléti edzés feltűnően könnyű volt.

*Vitorlás edzés előtt*
Eszti olvasta fel, hogy kit hova osztott be mára, az OP-sokkal kezdte majd jöttek a már nehezebbek.
-Kadettesek: Kitti-Martin tiétek az "Ice", Niki-Petra "Flamingo", Tintin- Dóri "Hablaty"
Kalózok: Justin-Tomi-Zsófi "Bell"
-Szegény Zsófi megkapta a legnagyobb idiótát, meg egy olyat aki most megy ki először kalózzal.-Súgtam Nonak
-Lányom folytathatom?- Nézett rám mosolyogva Eszti
-Bocsánat!-Hajtottam le a fejem
-Na szóval, a másik kalóz csoport, Noémi-Alfredo-Lara-Ju vihetitek a "Dolce Vita"-t. Még a többi kalózt kiosztotta, majd ő is jött ki motorcsónakkal. Most nem tudom, hogy szerencsésnek kéne-e magam érezenem vagy sem... Alfredot nem tudom most hova tenni a tegnapi után, Lara már megvolt Justinnak és Fredonak is szóval őt inkább hanyagolom, Noncsi meg kint napozik az orrban mert alig van szél, én meg itt döglök a kormány mellett. De még mindig jobb mintha Justinnal kéne veszekednem azon, hogy ki vezet, és az ő képét bámulnom 3 órán át... Egyszer csak Fredo ült oda mellé
-Mizu kislány?-Kérdezte vigyorogva
-Mi történt tegnap miután elaludtam?- Néztem rá értetlenül
-Ahj... Nem emlékszel semmire?
-Semmire, Noék mesélték el, hogy Justinnak valami hálaajándékot adtam. De ugye nem feküdtünk le?- Néztem rá riadtan
-Nézd Julie, másodpercről másodpercre egy ember van csak aki tudja...-Nézett át a Bell hajó legénységére akik épp veszekedtek. -De Juss nem tűri a nemet... Ezzel elővette a telefonját és elkezdte nyomkodni. Én meg csak ültem ott mint egy fadarab, vajon ezzel mire akart célozni? Tényleg nincs már más lehetőség...


Remélem, hogy izgultok már, hogy mit művelt éjszaka J. és J., lehet, hogy nem tudom magamban tartani holnapig a kövi részt..:D 5 komi éjfélig és biztosan kiteszem éjszaka a 4.Fejezetet!;)

6 megjegyzés:

  1. Jujj nekem nagyon tetszik! Nagyon várom! Rakd ki! :)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem tudod képzelni, hogy mennyire örülök ennek a kominak most<3333 köszönöm szépen:) 2-en már szóltak facen, hogy nem tudnak komizni de tegyem ki.:) Minimum még egy komi/szólás és akk kiteszem!<3

      Törlés
    2. Vedd ezt a komit egy hivatalos rendszer olvasódnak;)♥♥

      Törlés
  2. köviiit.! nagyon jó lett.!*.* <33

    VálaszTörlés