Translate

2013. augusztus 1., csütörtök

Ellöktelek magamtól

Mivel sokan kértétek, hogy írjam meg éjszaka a kövit, ezért megírtam. Remélem elnyeri a tetszéseteket!<3 Ez egy kicsit romantikusabb lett mint a többi!;)
~4.Fejezet

*Fredo szemszöge*
Reggel van, Justin még nincs fent így lementem egy kicsit gondolkozni. Már majdnem egy hete (pénteken történt és ma csütörtök van, szombaton pedig Ju szülinapja), hogy Jussék közt történt valami, igazából én sem tudom pontosan, hogy mi. Julie tök jó fej, mostanában kezdtem el vele többet beszélgetni, de nagyon félénk lett, az az éjszaka óta, Juss sem olyan mint régen. Ez így nem okés, mivel ők nem hajlandóak egymással szóba állni, Julie nem emlékszik semmire, Justin meg nem mond semmit, ezért elmentem Esztihez.
-Szia!
-Szia Fredo! Mond mit szeretnél? Megint akcióztatok éjszaka és a lányok berágtak?-mondta röhögve
-Ő hát én biztos nem... De lehetne egy kérésem?-Néztem ré kiskutya szemekkel
-Persze, mond csak!
Leültem mellé elmeséltem neki a sztorit, majd megkértem valamire.
-Fredo... Julie ugye még...?-Kérdezte riadtan, de közbe vágtam
-Nem tudom.-Hajtottam le a fejem. Eszti sokkot kapott, csak ült ott és nem tudott megmozdulni, levegőt is alig vett, odaálltam mellé és megfogtam a vállát.
-Ne aggódj!-és ezzel elmentem magamnak reggelit kérni, amikor visszamentem Eszti már keltegette az embereket.

*Julie szemszöge*
Reggel arra keltem, hogy Eszti veri azt ajtót, hogy kelljünk már fel. Oda sétáltam félkómában és kinyitottam, Eszti ahogy meglátott a nyakamba ugrott
-Rám mindig számíthatsz, ugye tudod?-Nézett rám mosolyogva
-Persze, hogy tudom!- Mondanám neki, hogy anya de belőle csak egy van, és már és már ő sem él szóval "Mami"-nak hívom.
-Szeretlek!-szorított még erősebben
-Én is Mami!-nyomtam az arcára egy puszit, majd elengedett, intett egyet és elment készülni
Ma egy kis cuki edzőcucc mellett döntöttem:
A fekete felsőt választottam. Ez a kedvenc edzőcipőm egyszerűen imádom!


Kezd már elegem lenni Justinból, egész nap engem les, mintha várna valamire... Most pedig a hajóbeosztásokat hallgatjuk és már Eszti is szólt neki, hogy törölje le a nyálat a szájáról, mert folyik, mindenki úgy röhögött. De én már nem amikor meghallottam a hajó beosztást, gondoltam, hogy Esztivel megint kiviszünk egy Cirkálót vagy egy Katamaránt, de nem...
-Kalóz; Tomi- Martin- Zsófi "Bell", Noncsi-Lara-Tintin "Királylány" és a Justin-Julie párosé a "Dolce Vita" ti ketten úgyis elbírtok egyel, ma csak ezt a 3 Kalózt használjuk. Rettenetesen kiadtam mikor meghallottam a beosztást, elég jó szél volt, csak Justinnal veszekedtünk azon, hogy ki vezessen, de nem is tudom ez nem olyan k*rva anyázós veszekedés volt mint amit múltkor a Bellen csinált, inkább mintha ezer éve barátok lennénk és hülyeségből veszekednénk csak, nagyokat visítottunk, még szerintem a Balaton másik felén is hallották. Mikor már meguntam hagytam Jussnak, had kormányozzon és oda ültem a gross-sott-tal (ez kell a vitorla kezeléséhez) a kezemben.
-Mi történt szombat éjszaka?-Néztem rá csalódottan
-Semmi.-Mondta hidegvérrel
-Hogy érted azt, hogy semmi? Csak nem hagytad, hogy ne történjen meg!-Kaptam fel a vizet
-Tényleg nem emlékszel?-Nézett rám meglepődve
-Nem. Addig tudom, hogy valami féle "hálaajándék"-ot akartam neked adni, majd felmentünk a szobámba.
-Akkor elmesélem... Elkezdtünk csókolózni, majd te elkezdtél vetkőztetni engem, rád néztem és megkérdeztem tőled, hogy biztos akarod-e, te meg csak bólogattál és nekem estél, ellöktelek magamtól... Ekkor közbe vágtam
-Hogy-hogy ellöktél? Te lennél az utolsó ember akire gondolnék, hogy ellök magától amikor én ajánlom fel az egészet, még akkor is ha nem vagyok magamnál...-értetlenkedtem
-Pont ez az! Én nem akarom, hogy akkor történjen, meg ez az egész amikor még nem is emlékszel rá.
-Ezt most komolyan te mondtad?! De... De... De, te tavaly még akármit megtettél volna azért, hogy megdughass!
-Az tavaly volt! És nem adom fel!-Kacsintott. Én csak felálltam és megöleltem.
-Köszönöm! De azért egy barátnődet ne akard megdugni, mert abból már barátság extrákkal lesz!-Vigyorogtam. Rám nézett adott egy puszit majd amikor hátra léptem beleb*szódtam a vízbe, ez a retardált, meg úgy visított, hogy úsznom kellett utána mert nem volt tudott semmit sem csinálni, de és is majdnem megfulladtam úgy röhögtem, visszamászni már segített, de még mindig röhögött. Majd rám nézett és alig bírt magával, ahogy tiszta víz volt a ruhám, rám tapadt és átlátszott a fürdő ruhám. Nem törődve Justinnal ledobtam a ruhámat és csak a bikini maradt rajtam.
-Ne kínozz!-Hallottam Justin mormogását
-Miért ne?-Kérdeztem mosolyogva
-Mert megbánod!-Mosolygott vissza
-Most félnem kéne?-Kérdeztem vigyorogva
-Igen!-és felugrott felkapott a vállára majd úgy álltunk a hajóban, ami nagyon nem volt jó ötlet, mivel teljesen bedőltünk, a vitorla is átcsapott arra az oldalra és pont időben kaptunk Justinnal
-Te idióta, most majdnem felborultunk!-Néztem rá röhögve
-A te hibád!-Mondta röhögve
-Mi?-Kérdeztem vigyorogva
-Hát nem hittél nekem, én mondtam, hogy megfogod bánni!-Kacsintott majd egyik kezével megölelt, így vitorláztunk tovább kezembe a stott-tal. Egy idő után a vállára hajtottam a fejem. Eszti törte meg a pillanatunkat amikor oda kiabált:
-Életeim! Nem gondoljátok, hogy nektek is be kéne mennetek?-Mi csak egymásra néztünk majd egyhangúan közöltük Esztivel a választ:

-Nem!-És röhögtünk
-Rendben! Mondta röhögve- Bent találkozunk-Majd elszáguldott, mi pedig Jussal befelé vettük az irányt. Amikor vele vagyok olyan gyorsan telik az idő, amikor hozzám ér olyan mintha egy másik világban lennék, amikor azt mondta, hogy nem hagyta, kellemeset csalódtam benne, annyira jól esett,  majd amikor felkapott olyan volt mintha egy szerelmes pár lennénk, vele olyan más, de mégsem tudom, hogy miért, mert az kizárt, kizárt, hogy a puszta barátságnál többet éreznék iránta vagy mégis?


Sajnálom, ha nagyon rövid lett, de nagyon sokat segítene, ha megdobnátok pár komival! Szóval hajrá!;)
Puszi:*

6 megjegyzés:

  1. kövit kövit kövit kövit...!! imádom a blogod csajoos.!;) csak így tovább.!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán szombat éjszaka vagy vasárnap még nem tudom :D Én is a tieidet<3 köszönöm<3

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!! Várom a kövit! Örülök hogy Justin és Julie kapcsolata ÍGY alakult! :))♥♥

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon jó ez a blog és nagyon siess a kövivel már alig várom :))

    VálaszTörlés