Translate

2013. augusztus 20., kedd

Telefon hívás

Sziiasztok!<3 Azért csak ma van új rész, mert tegnap este értem haza edzőtáborból. Olvassátok szeretettek!<3

                                  ~8.Fejezet



*Julie szemszöge*
Ez állt a cetlin:
" Call Me!<3 " és egy telefon szám.
El  is mentettem gyorsan a számot a cetlit pedig visszacsúsztattam a táskámba. Ekkor láttam, hogy van egy üzim, aputól kaptam: " Boldog 17. Szülinapot én egyetlenem! Az Adrián vagyok Tomiékkal! /Tomi apu egyik vitorlás haverja/  Puszi szeretlek! " Gyors válaszoltam rá: "Köszönöm apucim!<3 Érezd jól magad! Én is téged!<3 "
Olyan 7 óra körül volt amikor hazaindultunk, szörnyen jót buliztam!

*Délután*

Kialudtam magam, de a fejem iszonyatosan fáj, nem is csoda, hiszen rengeteget ittam. Nézegettem a képeket és, hogy is mondjam...Érdekesek, de ezek lettek a kedvenceim:

Imádom amikor képekben visszatudom nézni az estéket! Gondoltam lemegyek táncolok egy kicsit hiszen attól mindig kitisztul a fejem, vitorlázni meg ma nem megyünk, jól is nézne ki egy egész másnapos vitorlás csapat, az oktatóval együtt. Lementem, rengeteget táncoltam fülhallgatóval a fülembe, pont az utolsó táncot táncoltam, elképzeltem, hogy a csajok ott táncolnak velem amikor hallottam, hogy csapódik az ajtó Fredo és Jus volt az, na pont ezek hiányoztak! Gondoltam magamban, nem törődve velük táncoltam tovább. Amikor végeztem odamentem a cuccomhoz eltettem a telefonomat és a fülhallgatót ittam egy kis vizet, lenyújtottam, majd a cuccommal a kezemben kifelé indultam. Egyszer csak valaki hátulról a nyakamba ugrott, nem igen lepődtem meg hiszen tudtam, hogy kik vannak ott még. Hátranéztem és Fredo volt. Rögtön megfordultam és megöleltem. Beszélgettünk egy kicsit majd az a féreg is odajött.
-Szia Julie!-Köszönt nekem. Amit én lesem reagáltam, leszarva őt Fredohoz fordultam, és beszélgettünk még egy kicsit, majd indultam. Kifelé menet valaki a kezem után kapott, és annál fogva visszarántott.
-Beszélnünk kell!-Kezdett el Justin maga után húzni
-Látni sem akarlak nem, hogy még hozzád szólni!-Rántottam ki a kezemet
-De beszélni fogunk! Ne ellenkezz!-Emelte fel a hangját, majd belemarkolt a hajamba, amit rossz ötlet volt kibontanom
-Nem te mondod meg, hogy mit csináljak! És most akár meg is téphetsz, nem is lepődnék meg! Akár mit tehetsz, te akkor is csak egy utolsó patkány vagy és az is maradsz, ha nem süllyedsz még ennél is lejjebb.- Ebben a pillanatban elengedte hajam és az arcomba ordított:
-Ribanc! Értsd meg, lehetek egy patkány, de akkor is az ágyamban kötsz ki!-Sarkon fordult, majd elviharzott. Indultam felfelé a szobába, zuhanyozni, meg összeszedni magam, de megcsörrent a telefonom.

-Haló! Litkey Farkas vagyok! Fülembe jutott az a hír, hogy egy nagyon tehetség vitorlázó vagy! Esetleg később találkozhatnánk, lenne neked 1 szabad helyem, érdekel?
-Szia! Nagyon örülnék!
-Remek! Akkor ma este 6-kor találkozunk a Stefániában.
-Rendben van, ott találkozunk! Szia!
-Szia!

Ahogy letettem a telefont, rohantam fel Esztihez elmesélni, hogy ki hívott fel! Majdnem kiugrottam bőrömből, még sosem keresett meg senki sem! Farkas 10x nyert eddig Kékszalagot, idén meglesz a 11. is! Eszti, is nagyon örült is. Én rohantam átöltözni, hajat csinálni stb... A nagy sürgés forgás közepette elmeséltem Fredonak, Noncsinak és Tintinnek is a nagy hírt, mind a 3-an nagyon örültek neki! Ez a ruha és cipő mellett döntöttem, a hajamat pedig Tintin masniba kötötte:
Indultam is, miközben sétáltam le a lépcsőn Justin jött fel a strandról, nem törődve azzal, hogy a szemei hol vannak elsétáltam mellette, de miután becsuktam, magam mögött az ajtót még akkor is éreztem a fenekem egy szempárt. Pont a sikátoron sétáltam át amikor valaki hátulról elkaptam kezemet és szorosan magához húzott...


Remélem tetszett! Komizzatok! Csak rajtatok múlik, hogy megírom e még ma a kövi részt!:))
Puszi<3

6 megjegyzés: