Translate

2013. augusztus 21., szerda

Hol van Julie?

Sziiasztok! Itt a kövi rész. Nem igazán értem, 1600+os nézettsége van a blognak, de komizni mégis csak ritkán komiztok. A tegnapi részre a 3 komi nagyon jól esett! Remélem a maihoz is meglesz legalább ennyi!:)

~9.Fejezet


*Julie szemszöge*
Valaki szorosan húzott magához. Nem mertem megszólalni, se megmozdulni. Nagyon remegtem, az illető pedig csak egyre közelebb és közelebb húzott magához. Szörnyű volt, nem tudtam, hogy mit akar, megerőszakolni, megölni, elrabolni, csak rosszra tudtam gondolni. Már éreztem a leheletét a nyakamon, ekkor már rettegtem is. A egyik keze a derekamat kezdte el ölelni a másikkal pedig a fejem felé közeledett, hirtelen rácsapta a tenyerét a szemre és a fülemhez közeledett a lehelete.
-Megvagy!-Súrolták fülemet ajkai
-K-ki vagy T-te?-Kérdeztem dadogva, rettegéssel a hangomban
-Ne szórakozz, mert nem lesz jó vége!-Ekkor valami büdöset az orrom alá nyomott és már nem is emlékeztem semmire

*Tintin szemszöge*
Julie már nagyon rég elment, aggódom érte. Írtam neki vagy 20 SMS-t hívtam is egy csomószor, de semmi. Noncsival azóta nem találjuk, ő is hívta és írt is neki. Vajon hol lehet?
- Julie Horan! Hol a bűbánatban vagy?-Rontott be Eszti idegesen
- N-nincs I-itt...- Dadogtam
-Hát mégis akkor hol van? Farkas az előbb hívott, hogy még mindig nem ért oda. A telefont sem veszi fel, se semmi.
-Nem tudjuk, hogy mi lehet vele. Mi is többször hívtuk hagytunk neki SMS-t de se kép se hang...-Mondtam, ekkor már tényleg nagyon elkezdtünk aggódni mind a hárman, ez nem jellemző rá.
-Jézusom! Mikor indult el?-Járkált fel-alá Eszti
-Fél6 körül.-Nézett maga elé Noncsi aggódóan
-Jó! Gyertek! Megkeressük, nem tűnhet csak úgy el!-Indult el kifelé Eszti zaklatottan, mi pedig utána

Égen földön kerestük már, folyton hívtuk. Épp Esztivel beszéltem, Julienak lemerült a telója szóval már hívni sem tudjuk, remek! Pont egy sikátorban sétáltam amikor belebotlottam valamibe, lenéztem és sokkot kaptam. Azt hittem ott helyben ájulok el.

Ott feküdt előttem, Julie. Egyszerűen nem tudtam elképzelni, hogy mi történhetett vele. Ott álltam a barátnőm előtt már vagy 10 perce amikor eszembe jutott, hogy meg kéne néztem, hogy él e meg. Reszketve odahajoltam hozzá, és meghallgattam. A szíve még szerencsére vert, azonnal előkaptam a telefonom és hívtam Esztit.
-Eszti megvan Julie!-Mondtam a telefonba
-Hol vagytok?
-Egy sikátorban az ASE-től nem messze, itt fekszik ájultan!
-Azonnal megyünk és hívom közben a mentőket!-Nyomta le a telefont

Én közben drága barátnőm kezét fogtam és imádkoztam, hogy minden rendben legyen.

Ez egy kicsit rövidebb lett, mint a többi. De most csak ennyi. Remélem tetszett, és már izgultok! Pár komi rengeteget segítene!:/ :)
Puszi<3

3 megjegyzés: