Translate

2013. július 31., szerda

Szombat éjszakai fejlemények

Itt a második rész!:) Nagyon sokan kértétek, hogy minél előbb írjam meg, és sokan dicsértétek is a blogot, kommenteltetek is páran, itt facebook is, de a 160+-os nézettség, nagyon-nagyon örültem neki, hogy ennyire tetszik nektek eddig a blogom!:) Remélem ezt a fejezetet is szeretni fogjátok!<3 

 ~2.Fejezet


*Julie szemszöge*

Szóval még mindig nem adta fel. Pedig nem egyszer közöltem vele világosan, hogy nem érdekel és nem állok be a csaholók sorába! De vajon mi történt velem mikor közelebb lépet hozzám? Mi lehet ez? Talán mégis... Nem! Nem! Kizárt! Ez egy beképzelt idióta! Még egy kicsit gondolkoztam, majd elmentem befejezni a  készülődést és felöltöztem. Kellemes idő volt, de mégsem akartam szoknyában menni. Így hát e mellett döntöttem:




Visszafogott, de mégis csinos. Nem akartunk ma este bulizni sem, pedig Eszti azt mondta, hogy a 15 év felettiek kint maradhatnak 3-ig, feltéve ha másnap ott lesznek agyilag is az edzésen.
Utánam Noncsi mutatta meg a ruhát amit fel akar venni:
Tátva maradt a szánk, olyan elegáns de mégis visszafogott és gyönyörű volt egyszerre.
Őt Tintin követte:
Annyira Tintinesen nézett ki, és az összeállítás is rajta, tiszta ő!
Egyszer csak No megszólalt:
-Tintin... Te gyönyörű vagy!-Mosolygott majd megölelte. 
-Ó, drágám ne hazudj, mert nálam úgysem válik be!-Kacsintott rá, és megölelte. 
Ezt az aranyos pillanatot Eszti törte meg, mikor kopogott, majd belépett. 

-Sziasztok! Indulhatunk?-Kérdezte szerényen, majd ránk vetette a szemeit.
-Gyönyörűek vagytok!-És a szája egy O betűt formázott
Mi csak mosolyogtunk, és én válaszoltam:
-Azért én sem panaszkodnék a helyedben!-Kacsintottam rá
Hívtam taxit ami gyorsan oda is ért. A taxi előtt megálló Justin kinézett a kocsi ablakán és rám nézve megszólalt:
-Szép hölgyek! Nincs kedvetek inkább velünk jönni?- Nézett kérdően
-Sajnos 4-egy vagyunk és, ahogy látom csak 3 hely van- Nézett szomorúan Eszti. De a fiúk képe minden pénzt megért amikor meglátták Esztit. Alig bírtuk ki, hogy ne röhögjük el magunkat. Elindultunk a taxi felé, hallottam, hogy mögöttem No megállt és benézett hozzájuk és egy "Bocs, nem vagyok kurva!" mondattal el is sétált onnét. 
-Mi volt ez?- Néztem rá kérdően
-Semmi, semmi... Csak tudod, utálom őket!- Mosolygott

SunCity előtt megálltunk és mindenki kiszállt, majd Eszti fizetett és bementünk. Szörnyen jól éreztük magunk majd egyszer csak felbukkant Justin és Fredo két csajjal. No nem is habozott odasétált hozzájuk:
-Látom találtatok helyettünk, valakiket akik  a bőr üléseden feszítik magukat.- Kacsintott és vissza sétált hozzánk. A csajok meg összenézett és felugrottak a fiúk öléből és sietősen távoztak. Mi meg csak röhögtünk. Volt már bennünk pár vodka mojito, amikor Eszti ránézett az órájára és a fejéhez csapott.
-Jesszus már ennyi idő van? Rohannom kell vissza a kikötőbe! Puszi sziasztok drágáim!- Küldött 3 puszit és kirohant egy taxihoz. Pár perc múlva jött a kedvenc számom egymásra néztünk és berohantunk táncolni. Majd leülünk egy asztalhoz és megittuk a koktéljainkat. Nagyban dumáltunk mikor 3 srác odajött.
-Sziasztok lányok! Leülhetünk? Kérdezte az egyik vigyorogva. Tintinre néztünk Noncsival, aki csak bólintott egyet. Eléggé helyes srácok voltak, de Tintin nem ezért engedte meg, hanem mert látta rajtunk, hogy mi szeretnénk, hogy ideüljenek.
-Sziasztok fiúk! Persze van itt bőven szabad hely.- Mondta Noncsi mosolyogva
-Remek! Én Kornél vagyok ők pedig a haverjaim, Ádám és Dave.- Mondta mosolyogva majd helyet foglalt mellettem. 
-Titeket, hogy hívnak?- Kérdezte Dave
-Noncsi.- Mondta mosolyogva No
-Tícia, de mindenki Tintinnek hív.
-Engem pedig Julienak hívnak.- Mondtam mosolyogva. Majd egy pillantást vettem Fredoékra, láttam, hogy ott van velünk 3-4 csaj. Leszarva őket jó éreztem magam, fiúkkal. Dave felém fordult
-Julie neked, hogy-hogy külföldi neved van?-Nézett rám aranyosan.
-Floridából érkeztem, és Budapesten tanulok, a KNI-ben.-Jelentettem ki büszkén.- És neked, Dave?
-Anyukám magyar, apukám pedig amerikai...-folytattam volna Dave, de közbe vágtam.
-Ja értem már!- Mosolyogtam

Már rég óta velük dumáltunk mikor Tintin megszólalt.
-Ideje mennünk lányok! 2 óra van!-Szólt nekünk idegesen. Mi vettük a lapot és indultunk. De előtte még elbúcsúztunk a srácoktól Noncsi és Tintin már egymás mellett álltak amikor épp indulni akartam, de Kornél nem engedett.
-Azt akarom, hogy megmutasd, hogy az ágyban, hogy riszálod! Láttalak a parketten szörnyen dögös vagy!- Szorított magához, megpróbáltam ellökni, de nem engedte, Tintnék segíteni akartak de az a másik kettő lefogta őket. Már majdnem elsírtam magam egy ismerő rekedtes kiáltást hallottam magam mögül:
-Hé srácok!-Hátra nézetem és Justin és Fredo volt az, de jó, már csak ők hiányoztak, most biztos megint megakar ,majd dugni... Sóhajtottam egyet, feladóan.
-Valami gond van?-Nézett rájuk kérően Dave
-Igen van! Az, hogy ők velünk vannak, és menni készülünk!-Mondta Justin
-Tényleg?A lányok még maradnak velünk!- Üvöltött neki Kornél
-Azt kétlem! Esett neki Justin Kornélnak, de előtti kiszabadított kezei közül és odalökött Fredohoz, aki szorosan megölelt, hogy nem kell néznem őket.
-Csak nem félsz?- Kérdezte vigyorogva
-Nem, nem félek.- Jelentettem ki, de oda fordultam feléjük, és épp láttam, ahogy Justin kap egy óriásit- Jó de!- és visszabújtam Fredohoz. Ő meg csak felnevetett, szerencsére a csajok is odakerültek valahogy Fredo védő karjai közé. Nem is gondoltam, hogy ilyen rendes is tud lenni... Gondolatmenetemet egy hangos puffanás zavarta meg, ránéztem Fredora
-Ugye nem Justin?- De már ideje sem volt válaszolni, mert Justin kikapott minket a karjai közül és az autója felé vitt. Közben pedig visszaüvöltött:
-Magyarázd el nekik miről is van szó! Talán megértik!-Fredo csak egy "Ok"-ot nyögött vissza, majd hangos üvöltést hallottam, de már nem értettem tisztán a szavakat. Bent ültünk az autóban elég régóta már. Egyszer csak minden elsötétült... Reggel pedig arra ébredtem, hogy Eszti veri az ajtót, hogy keljünk már fel. Kinyitottam a szemem és éreztem magom egy kezet biztos csak Tintin az gondoltam, szóval félkómában nyomtam az arcára egy puszit, de éreztem, hogy nem ő az, kinyitottam teljesen a szemem és Justin Biebert találtam magam mellett szörnyen ki voltam akadva, felugrottam és elüvöltöttem magam:
-Te meg mit keresel itt? Tintin? No?-Néztem körül, de sehol senki... Ekkor Justin rám nézett és sunyin elmosolyodott.
-Mit keresel te itt? Hol vannak a csajok?-Bombáztam a kérdéseimmel, de ő csak odajött hozzám egyre és egyre közelebb, majd megcsókolt, abban a perceben mintha mennyben éreztem volna magam.
-Jó voltál az este- Mosolygott sunyin és besétált a fürdőbe
Jézusom, mi történhetett miután a kocsiba ültünk... Az ember nem fekszik véletlenül egy nőcsábász mellett hiányos öltözetben...

Remélem tetszett és megdobtok pár komival!(:

 

4 megjegyzés:

  1. OMB.! nagyon jó lett csajoos.! csak így tovább és hozd a kövit de nagyon nagyon gyorsan.;! <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonoom csajoos<3 sietek, talan ejszaka megint :D

      Törlés
  2. nagyon jó lett siess a kövivel*.*♥♥

    VálaszTörlés