Translate

2013. november 30., szombat

Lemezszerződés

Sziiasztok! Ez a rész, most sokkal nyugisabb lett mint a többit és még talán rövidebb is... De olvassátok sok szeretettel minden esetre!
Puszi<3
 ~28. Fejezet

- Etess mást!- Üvöltöttem vele
- Te sem vagy más, mint Selena...- Ült le az ágyra és rázta a fejét
- Mit vártál? Hogy a nyakadba ugrok? Ez nem egy film! Ez a való élet!- Üvöltöttem még mindig
Justin felállt és nagyon határozottan felé vette az irányt, kezdtem félni. A kezei félig ökölbe szorulva, a nyakán lévő erek kidudorodva és a szemei vérben forogtak. Sosem láttam még ilyennek, tényleg féltem már tőle. Minél közelebb került hozzám annál inkább hátráltam a fal felé, amikor már a falhoz ért a fejem, összeszorítottam a szemem és összeroskadtam. Féltem. Féltem tőle mérhetetlenül. Megint megvernek, nem tudom, hogy meddig bírom. Rettegek!

Éreztem, ahogy Justin már a lehető legközelebb áll hozzám. Tetőtől talpig remeghetek. Nem mertem felnézni. Éreztem, hogy Justin leguggol hozzám és néz engem. De félek tőle, nem merek ránézni... Az arcomat kezdte el simogatni.
- Te komolyan azt hiszed, hogy bántani akarlak?- Kérdezte kétségbe esetten
Nem mertem rá válaszolni,csak egy picit kikukucskáltam és pont szembe találtam magam Justin könnyeivel. Nem hiszem el amit látok! Justin Drew Bieber könnyezik! Vannak érzései... A könny 99%-ban érzelem és csak 1%-ban víz... De ő most tényleg sír. Miattam. Sír miattam. Miattam sír. Még mindig nem eszméltem fel.
- Te tényleg szeretsz?- Töröltem le a könnyeit
- Igen- Válaszolta már határozottan, nem tudtam rá mit válaszolni, csak megöleltem.

Neki nem volt elég az ölelésem, hátradöntött a földre. Mosolyogva nyitottam ki a szemem, és megpillantottam egy felettem négykézláb helyzetben lévő fiút. Akit először láttam úgy igazán, szerelmesen mosolyogni. A szemei csillogtak, gyönyörű barna szemei. Haja ragyogott a besütő napfénytől. Közelebb hajolt hozzám és megcsókolt. Ez a csókja már más volt... Szeretet, féltést és örömet éreztem benne, annyira, hogy bele kellett mosolyognom a csókjába. Mintha nem is ezen a bolygón lennék. Ilyen Justin szerelmes csókja. Mintha nem is az igazi Justint csókoltam volna meg, egy teljesen más embert.

Justin hirtelen a pólóm alá nyúlt és kikapcsolta a melltartóm csatját. Hát igen... Visszatért... Reméljük nem örökké.
- Erre még várnod kell!- Bújtam ki a karjai közül és a fürdő felé indultam. Mielőtt beléptem volna a fürdőbe, úgy érzetem, hogy Justinnak még tartoztam valamivel.-
- Ja, és Justin!- Erre ő csak kiskutya szemekkel rám nézett- Én is szeretlek.- Csuktam be mosolyogva a fürdőajtaját magam mögött. Mielőtt becsuktam volna az ajtót, láttam, ahogy Justin egy elégedett mosolyt villant felém, ami tele van szeretettel. Már biztos! Szeretem! 

- Emlékszel még erre?- Nézett rám mosolyogva, és elkezdte énekelni azt a számot amit még edzőtáborban. 
- Persze, hogy emlékszem!- Ugrottam a nyakába, miután befejezte
- Te adtál hozzá, ihletet!
- Tessék?- Néztem rá kigülledt szemekkel
- Igen...- Makogta, kétlem, de ha ő mondja. Úgy csinálok mintha elhinném, ha legyen boldog. Ez a Juss jobb, mint a köcsög, perverz, hímkurva. - Azt mondtad, hogy tehetséges vagyok.- Emelte fel a fejét- Így, elküldtem egy felvételt erről a számról apám egy haverjának, Scooter Braunnak. 
- Mrs. Bieber ismeri Scooter Braunt?- Üvöltöttem teljesen feldobva- Amúgy jó ötlet- Próbáltam javítani az előbbi kirohanásom, de tényleg jó ötlet. Adtam a szájára egy puszit
- Meg Selena Gomezt, meg Palvin Barbit, meg Taio Cruzt, meg Paris Hiltont meg még jó párat.- Mondta tök természetes hangon, de az én szemem felcsillant az én apám, "csak" a világhírű vitorlásokat ismerte.

- És mondott valamit Scooter?- Kérdeztem az ágyon elterülve
- Lemezszerződést ajánlott...- Halkult el a hangja, amit nagyon nem értettem
- És ez miért is baj?- Értetlenkedtem
- Mert New Yorkba kéne költöznöm.- Hajtotta le teljesen a fejét. Nem tudtam rá mit mondani, szeretek itt élni. New York is jó, de BP már a szívemhez nőtt... Minden esetre Bartnak kell erről döntenie.
- Nem baj! Ha ez kell ahhoz, hogy azt csináld amit szeretsz ezt tesszük!- Csókoltam meg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése